Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет за покупка на бензинова 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съвет за покупка на бензинова 156

    Здравейте,
    обмислям покупката на 156 от 2003-2005(пълен феислифт). с двигател 2.0 i 16V JTS (165 Hp) понеже досега никога не съм имал алфа и си нямам понятие какво да гледам и как е колата ще задам няколко конкретни въпроса който ме вълнуват.
    1- Как е двигателя като динамика,издръжливост,разход,цена за обслужване,има ли проблем с газифицирането?
    2-Как е като поддръжка самата кола, окачване тампони и т.н.
    3- Има ли някакви вродени проблеми и кои са най честите проблеми които се срещат при този модел за да знам къде да гледам при покупката?
    И накрая да споделя че много се надявам до няколко месеца да съм в клуба на Алфа защото като се качих в една 156 феислифт мисля че беше, усетих тази страст и спортен характер за който говорят и връщане назад няма.
    Поздрави!
    Alfa romeo 156 2.4JTD 140HP

  • #2
    Първоначално публикувано от gecatax Покажи съобщение
    ... с двигател 2.0 i 16V JTS (165 Hp)
    От комбинация JTS и газифициране, мисля, че ще ти мине мерака набързо.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD

    Comment


    • #3
      Като попрочетеш многото теми из форума, ще разбереш защо не трябва да си купуваш бензиновият вариант на 156, а още повече недоразумението JTS.
      Giulietta 1,6 JTDm 2013
      156 SW 1,9 JTD 2003

      Comment


      • #4
        A 1.8 i 16V T.Spark (140 Hp) как е с газта, ще си взема бензин то е ясно, въпроса е да се погажда с газта.
        Поздрави!
        Alfa romeo 156 2.4JTD 140HP

        Comment


        • #5
          Ето за JTS: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=67461

          Не съм имал или карал JTS, но толкова негативни мнения за този мотор съм изчел във форума, че просто......поразрови малко, има десетки теми и пак си помисли дали това е твоя мотор и дали си готов да се впуснеш в приключението. Не че ТС-а е някакво безпроблемно чудо невиждано, но ми се струва, че от алфа като са правили JTS-а са били доста пияни.

          едит: 1.6, 1.8, 2.0 се погаждат с газта, за предпочитане пълен инжекцион
          Last edited by danniel; d.m.y г., 11:58.
          156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
            Ето за JTS: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=67461

            ...алфа като са правили JTS-а са били доста пияни.
            Аз мисля, че изобщо не са изтрезнели откакто станаха собственост на ФИАТ
            ...
            155 1,6 TS 16V `96
            166 2,4 JTD `99
            147 1,9 JTDm 8V `07

            Comment


            • #7
              Така като гледам няма пълен феислифт с 2.0ТС затова ще си търся с 1.8 ТС. А според нуждите може и да е Спорт Вагон.Нещо по конкретно което да гледам при огледа?До колкото прочетох тампоните на окачването, семеринга на колянов вал и такива неща който се сменят и по други автомобили.Конкректно за 1.8 ТС колко излиза обслужването му и поддръжката му.Ще се слага газов инжекцион задължително.
              Поздрави!
              Alfa romeo 156 2.4JTD 140HP

              Comment


              • #8
                По принцип,който плаща той поръ4ва музиката,затова модела 75 е последната Алфа.
                Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                Comment


                • #9
                  Носачи,главини,кормилна рейка, аз мисля,че това също са им слаби места на 156ците. Също така и бобините,но няма как да човъркаш по двигателя и да оглеждаш всичко.

                  Comment


                  • #10
                    Гроздето е кисело - някои говорят пълни глупости без да са виждали подобно нещо.

                    За три години и над 35 х.км. по малоумния двг. съм сменил само ...1 бобина .
                    Иначе страхотни проблеми и винаги ме оставя на път ... никога не се е случвало. Единствените проблеми с 2,0 жтс до момента имам с ... окачването, ма то според пукалите в тоя форум е различно от на жтд

                    За газ забрави, за акъл от статични наблюдатели също.
                    Парите са си твои - сменяй свещи и дебитомери през два месеца като искаш.
                    AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от gecatax Покажи съобщение
                      Така като гледам няма пълен феислифт с 2.0ТС затова ще си търся с 1.8 ТС. А според нуждите може и да е Спорт Вагон.Нещо по конкретно което да гледам при огледа?До колкото прочетох тампоните на окачването, семеринга на колянов вал и такива неща който се сменят и по други автомобили.Конкректно за 1.8 ТС колко излиза обслужването му и поддръжката му.Ще се слага газов инжекцион задължително.
                      Поздрави!
                      Здравей, колега!
                      За да сложиш газ и искаш всичко да ти е ОК трябва, дебитомер, свещи 8бр. кабели, бобини, ламбда сонда, да са ти наред! Плюс газова + първоначално обслужване, ТС-а иска хубаво масълце а и JTS-a също! За цените сам си направи справка.....
                      Щом 156-цата ти е легна така на сърце, прочети по обстойно раздела, за да не се разочароваш после!

                      Ся не знам що толкоз държиш на бензин (газ), но определено ЖТД-то е по-добрия избор!

                      Не ме питай защо, като покараш няколко коли сам ще прецениш дали съм прав!

                      Напиши от кой град си! Иди на някоя от срещите и поразпитай и разгледай на живо повечко коли.......
                      sigpic
                      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                      147 JTDm 140-Малката манекенка
                      GT- JTDm 150

                      Comment


                      • #12
                        Колега, Vlavov, далеч съм от мисълта, че няма читави JTS-и и се радвам, че си случил на такъв. И да, признах, че нямам преки наблюдения, но все пак много добре знаеш, че по темата за объркания JTS са се изказали доста форумни капацитети....да не кажа всички, които имат сервизи,а и мисля, че и производителите...А и като не става на газ, колегата най вероятно ще се ориентира към друг бензинов двигател.

                        Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
                        Гроздето е кисело....
                        Е с това ми оправи настроението
                        Единственото грозде, с което мога да сравня JTS-a е тва в краката ми дето ще става на вино. JTS, ТS....няма как да ги сравняваме с киселото грозде...
                        156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от gecatax Покажи съобщение
                          Така като гледам няма пълен феислифт с 2.0ТС затова ще си търся с 1.8 ТС. А според нуждите може и да е Спорт Вагон.Нещо по конкретно което да гледам при огледа?До колкото прочетох тампоните на окачването, семеринга на колянов вал и такива неща който се сменят и по други автомобили.Конкректно за 1.8 ТС колко излиза обслужването му и поддръжката му.Ще се слага газов инжекцион задължително.
                          Поздрави!
                          Какво да гледам....дали двигателя работи като дизел-вариатор за смяна, дали клати обороти - има много изписано и пак не е ясно....Харесваш си колата, водиш я в читав сервиз с читав диагностик, ако напишеш и от кой град си може по-лесно да ти се окаже съдействие.Обслужването е относително в зависимост колко е изтормозена колата,ма поне 1000лв си приготви.Може и само с ролки и ремъци да се отървеш и да ти артисат,може и да не ти стигнат.Подръжката също зависи колко я караш и как я караш.Ако толкова ти е влязла под кожата тази марка отиваш и я купуваш.Колата от подписа я карам вече 3,5 години ежедневно и съм сменил дебитомер, ламбда, свещи, ремъци и ролки и два носача и една биалетка отзад.Маслото, филтрите и гумите не ги слагам, както и двете брони които ми счупиха.Понастъпвам я но все пак карам семейна кола, а не супер хипер килър на БМВ-та и секви други машини.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от gecatax Покажи съобщение
                            A 1.8 i 16V T.Spark (140 Hp) как е с газта, ще си взема бензин то е ясно, въпроса е да се погажда с газта.
                            Поздрави!
                            Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v 150 07г.
                            Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120 01г.

                            Alfa Romeo 145 1.4TS JUNIOR 16v 103 98г.-ex.
                            Aifa Romeo 156 1.8TS 16v 144 99г. ех.

                            Comment


                            • #15
                              Най-важният критерий според мен при избор на кола са парите за гориво, данъци и такси. Само за справка за 156 2.0 JTS:
                              1. Пътен данък - около 280 лв., защото колата е в диапазона 7-14 години (2003-2005 както си писал), катализатор вероятно няма да има, познай защо
                              2. Гражданска отговорност около 230 лв.
                              3. Разход градско - 12.2 л/100 км по каталог. Но като прибавиш и амортизацията го сложи около 14 л/100 км. Но ако имаш тежък крак може разхода да се качи до 15-16 л/100 км., че и нагоре!
                              4. JTS не е с жило на дроселовата клапа, свързано с педала на газта, а със соленоид или стъпков мотор, който я отваря и затваря. Педалът на газта е потенциометър, грубо казано който по електрически път управлява дросела. Доколкото съм чувал това било майка плаче, ако се счупи.
                              Карам 2.0 Twin Spark и честно да ти кажа голяма е ламя, а аз си я настъпвам. На месец за бензин отиват около 250-300 лв. и то, като се има предвид че не я карам толкова, колкото френдовете с кюмбетата .
                              С маслото компромис не се прави и затова се налива качествено такова. Тук говоря за сумата от 120 лв. за масло+филтър+смяна. Носачите са слабото място на тези коли - качествен горен носач е около 200 лв./бройката, а долния е около 270-280 лв./бройката.
                              Има още какво да се каже, но спирам дотук.
                              Доколкото за монтаж на АГУ, това има смисъл, ако планираш да я караш много и то на дълги разстояния. Ако ще я караш основно от вкъщи до бачкането и обратно няма смисъл. И то, защото докато загрее и превключи на газ ще си пърпориш на бензин.
                              Last edited by dansguardian; d.m.y г., 22:05.
                              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                              Comment

                              Working...
                              X